sunnuntai 14. kesäkuuta 2009

Gyllenberg, alright.

Antakaa, kun jaan teidän kanssanne keskustelun, jonka kävin kollegani kanssa eilen.

Kollega: "Niin mikä sun sukunimi olikaan?"
Minä: "Korpinen."
Kollega: "Korpinen?! Siis Korpinen?! Mikä vitun Korpinen? Et sä näytä yhtään Korpiselta!"
Minä: "...okei. No miltä mä sit näytän?"
Kollega: "No joltain...Gyllenbergiltä."
Minä: "Siis Sini Gyllenberg?"
Kollega: "Niin."
Minä: "..."

Surullista tässä on ensinnäkin se, että ihmisten kanssa voi olla töissä kuukauden tietämättä niistä oikeastaan yhtään mitään muuta kuin etunimen. Toinen huolestuttava juttu on se, että nyt minun täytyy löytää joku Gyllenberg, jonka kanssa neuvotella järkiavioliitto. Onko sellaista nimeä edes olemassa?

Emmi: Tee mulle deitti-ilmoitus tän pohjalta. Jotain tyyliin: "Tupakoimaton ja hyvätapainen (as if!) 22-vuotias nainen etsii Gyllenberg-nimistä miestä. Ikää saa olla 18-80 vuotta. Olethan raitis ja pidäthän kissoista. Kuva ois kiva."

Love, Sini

3 kommenttia:

Miisa kirjoitti...

Suomessa on elossa 36 Gyllenberg-sukunimistä miestä, eli nyt ei ole nirsoilun aika sitten. Imo sun pitäis ottaa se jolla on eniten rahaa ja ikää, luonne ja ulkonäkö my ass!
Ja ofc koska annoin tän elämääkin suuremman vihjeen, niin pääsen varmaan sitten osingoille ko se äijä kupsahtaa?

Emmi Nuorgam kirjoitti...

Oletko sä Miisa aina kännissä? ^^

Sini kirjoitti...

What a priceless tip!