keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Bullshit!

Mä olen löytänyt uuden idolin. Poliittisesti ja ammatillisesti (vaikka mitäpä eroa niillä olisi?). Penn Jillette, suosittelen tutustumaan. Se on se isompi Penn & Telleristä, joka on ehkä maailman asiallisin tv-sarja. Siinä kyseenalaistetaan tosi terveellä tavalla kaikkea, kiroillaan tosi paljon ja haukutaan ihmisiä. Täydellistä!

Mä uskoisin olevani loistava suomalaisen Penn & Tellerin Penniksi. Olisiko hienompaa tehtävää kuin hokea v-sanaa kerran minuutissa (ainakin!) ja olla v-mäinen ihmisille, jotka luulevat tietävänsä jostain jotain? Eiku hetkinen...mähän teen sitä jo!

Luulenpa vaan, että mulla olis ongelmia löytää ystävistäni ihmistä, joka osaa olla hiljaa puoli tuntia putkeen mun seurassani. Niitä tosin, joiden ehkä kannattaisi olla hiljaa, löytyy kyllä. Mutta sellaista on elämä.

Love, Sini

3 kommenttia:

wiza kirjoitti...

Penn Jillette on myöskin anarkokapitalisti, mikä selittää sen miksi mä oon jo muutaman vuoden seurannut kyseistä sarjaa :)

Anonyymi kirjoitti...

Jos on naispuoleinen Penn, niin pitääkö silloin näyttää omatkin tissit, kun niitä muutenkin ohjelmassa näytetään koko ajan syyttä suotta?

Sini kirjoitti...

No ilman muuta! En vaan sanonut sitä ääneen, koska joku olisi voinut luulla, että haluaisin naispuoliseksi Penniksi pelkästään sen takia ;)