perjantai 15. toukokuuta 2009

The boy who pooped (and other stories)

Eilen tapahtui seuraavaa:

- Aamulla minulle soitti Mikko P. (myöh. Lulu), joka pyysi minua ostamaan itselleen lipun Akateemiseen Aurajokilaivuritutkintoon, tuttavallisemmin AATU:un. Koska olen ihana ja sympaattinen ihminen, toteutin Lulun toiveen.
- Iltapäivällä menin töihin purkamaan neljäksi ja puoleksi tunniksi humalaisten opiskelijoiden aiheuttamia jonoja. Loistavan kiireinen iltapäivä!
- Kävin YLEn Eurovaalistartissa. Näin turkulaisena - joka toki olen - on kyllä sanottava, että YLEn toiminassa ei (tälläkään kertaa) ollut järjen häivää. Vaalistartti oli sijoitettu Aurajoen rannalle Forum Marinumin eteen. Siis paikkaan, jonne kukaan normaali turkulainen ei torstai-iltana yhdeksän aikoihin eksy edes vahingossa. Loistavaa maanläheisyyttä ja koko kansan palvelemista!! Paikalla ei siis ollut muita kuin ehdokkaita, tukitiimejä ja kaiken maailman pahvi-Riikkoja.
- Lulu ja Lulun tytöt löytyivät Edisonista, minne minä ja Fantti suuntasimme. Hämmentävää, että onnistuin saamaan itseni ulos sieltä juotuani ainoastaan kaksi siideriä. Olen orastavasti ylpeä itsestäni.
- Nauroin eilen niin paljon, että vatsalihaksiin koskee tänään.
- Majoitin kuusi ihmistä ja nyt kotini tuoksuu...no...mielenkiintoiselle.

Love, Sini

p.s. Tapahtuu tänään:

- Samaa sukupuolta olevien parien sisäistä adoptiota koskevasta lakiesityksestä äänestetään eduskunnasa tänään kello 13. Toivotaan, että lopputulos turvaa jo nyt sateenkaariperheissä elävien lasten oikeudet aidosti tunnustettuun perhemuotoon.

Ei kommentteja: