keskiviikko 26. marraskuuta 2008

Outoja unia osa 153

Näin viime yönä todella outoa unta sen jälkeen, kun olin ensin soittanut Fantille ja kertonut kaiken mun epätoivoisuuteni huipuista. Ehkä tällä ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä sen puhelun kanssa. Toivottavasti.

Näin unta, jossa olin raskaana ja juoksin ympäri koulua, joka oli myös sairaala. Sairaalan käytävässä istui Erik, Lauri, Karri ja Herman - kukkien kanssa tietenkin! - ja kun pääsin synnytyssaliin, siellä istui Idols-tuomari Patric Sarin, jolle tajusin lasta synnyttäväni. Ei tullut kyllä mitään "olet puhjennut kukkaan"- tai "mä diggasin"-kommenttia. Ehkä mun olis tajunnut olla siitä loukkaantunut.

Ehkä mun kuitenkin pitäis tajuta hakea apua näiden unien jälkeen. Joku psykologi tienaa musta vielä hyvät rahat.

Love, Sini

4 kommenttia:

Emmi Nuorgam kirjoitti...

Siis sä olit ehtinyt nukkuun jo kymmeneen mennessä? Hämmentävää.

Emmi Nuorgam kirjoitti...

Eikun siis et ollutkaan.
Tyhmä.

Alice kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sini kirjoitti...

Sitäsitä, että kun Ihmekaksosista toinen ei enää innostu blogin kirjoittamiseta, on vain kohtuullista, että se innostunut osapuoli aloittaa oman blogin. Ihmekaksonen gone orphan!